جایی برای عاشقان







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



تبلیغات یک عاشق



موضوعات یک عاشق



تبلیغات یک عاشق



موزیک و سایر امکانات





پ ن پ جدید/پ نه پ باحال خرداد 91

پ ن پ جدید/پ نه پ باحال خرداد 91
پ ن پ جدید/پ نه پ باحال خرداد 91


تولده دوستم 17 فروردینه. اس دادم گفتم: تولدت مبارک...! میگه مرسی ممنون لطف کردی و هزار تا تعارف دیگه. بعد میگه: مگه امروز 17 امه؟! میگم: پـَـــ نــه پـَـــ 19 مه گفتم یکم دوره هم بخندیم هیجان زده بشی
.
.
.
مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !
.
.
.
به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ، میگه بکشمش ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه !
.
.
.
رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم : بابام هست ؟ میگه آره میخوای بری تو ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه !
.
.
.
ساعت خوابیده، چهارپایه آوردم، میگه میخوای باتریشو عوض کنی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه
.
.
.
دم در دستشویی داشتم میترکیدم، در میزنم تا طرف زودتر بیاد بیرون میگه بله؟ میخوای بیای دستشویی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ منو آوردم غذاتون انتخاب کنین.چی میل دارین؟
.
.
.
دارم اتاقمو تمیز می کنم. دنبال روزنامه ی باطله می گشتم. مامانم میگه میخوای شیشه های اتاقتو تمیز کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ می خوام یه بار دیگه بخونمشون مبادا اتفاق مهمی افتاده باشه
.
.
.
گوسفند قربونی کردیم، گوشتشو بین همسایه ها پخش کردیم. یکی از همسایه ها گفت: نذریه؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ با گوسفنده دعوا داشتیم، کشتیمش
.
.
.
کل خونه همسایه رو سیاه کشیدن ، رفیقم میگه یعنی کسی فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده ۱۹٫۹۹ ، واقعا خدا بهشون صبر عنایت فرماید پـَـــ نــه پـَـــ .
.
.
.
گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ از صدای خروپف بابام رو میگم

 


آموزش زبان انگلیسی در خواب Sleep English فیلم مستند راز ۱ و ۲ “The Secret” – دوبله فارسی آموزش ترفند ها و راز های فتوشاپ به زبان فارسی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ebiram268 در 7:42 | |